قوانین و مقررات

 

   فهرست خطرات تحت پوشش کارت VIP تجهیزات الکترونیک به شرح زیر هستند :                 

سقوط، تصادم و واژگونی

سیل، آب گرفتگی و امواج دریا

رانش زمین، لغزش زمین، ریزش کوه یا صخره، نشست زمین

رطوبت، ریخته شدن مایعات به داخل کالای دیجیتال

حوادث طبیعی مانند صاعقه، آتش سوزی، انفجار

سایر حوادث به جز مواردی که در بیمه‌نامه مستثنی شده است.

خراب شدن محصول دیجیتال به دلیل نوسان برق

    پوشش سرقت در بیمه تجهیزات الکترونیک  :                               

شکست حرز به معنای شکست مانع برای سرقت است مثلا درب ، قفل یا پنجره برای انجام دزدی است. ولی در اصطلاحات بیمه‌ای، شکست حرز به معنای توسل به زور برای دزدی است.سرقت معمولی بدون رخداد شکست حرز مشمول بیمه تجهیزات الکترونیک قرار نمی‌گیرد.

   مواردی که تحت پوشش بیمه تجهیزات الکترونیک نیستند:                         

استفاده از کالای دیجیتال در محیط آلوده و پر گردو غبار ، استفاده از آداپتورهای متفرقه و هارد دستگاه تحت فشار

اشکالات نرم افزاری، اقدامات و تغییرات نرم افزاری نظیر ریکاوری، نصب درایور، ویروس یابی، بازیابی و کپی کردن اطلاعات، استفاده از نرم افزارهای غیررسمی یا آلوده به ویروس، قفل گشایی و هر گونه Brick به دلیل کاهش ضریب ایمنی دستگاه و افزایش امکان صدمه

خسارات عمدی

تجهیزات الکترونیک غیراصل یا کپی

ایرادات ذاتی و مربوط به گارانتی

نکته : توجه داشته باشید در طرح کارت VIP - سرقت شامل نمیباشد

پرداخت خسارات جزئی :

در این گزینه دستگاه هایی که قابل تعمییر میباشند- دستگاه تعمیر شده یا قطعه آسیب دیده تعویض میگردد

مبلغ فرانشیز (سهم پرداخت مالک ) از کل مبلغ خسارت کسر میگردد

مالک دستگاه موظف است مبلغ فرانشیز را به حساب مورد نظر شرکت زرین آریا واریز نماید

پرداخت خسارت کلی :

در این گزینه دستگاه مورد نظر بر اثر عامل خارجی غیر قابل استفاده و تعمییر میباشد

و در این صورت دستگاه با مشورت مالک تعویض میگردد و طبق محاسبه شرکت زرین آریا

پس از واریز مبلغ فرانشیز از طرف مالک دستگاه به حساب مورد نظر شرکت زرین آریا

دستگاه جدید تحویل میگردد

(تمامی مبالغ خسارات و یا تعویض دستگاه بر اساس قیمت روز محاسبه میشود)

(حداکثر زمان تحویل دستگاه 2 هفته کاری میباشد)


پوشش سرقت با شکست حرز فقط مخصوص طرح های طلایی - A - B - C - D میباشد

توجه داشته باشید 
فرانشیز پرداخت خسارت در ماه اول ۵۰٪ میباشد 
پرداخت خسارت به ساعت های هوشمند و 
انواع هندزفری 
۵۰ درصد از ارزش فاکتور دستگاه میباشد

سرقت با شکست حرز:

مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت سرقت:۱. کارتن دستگاه و تمام لوازم اصلی داخل کارتن۲. فاکتور خرید رسمی دستگاه ۳. صورتجلسه مأمورین کلانتری از مشاهدات خود از صحنه جرم ۴. صورتجلسه کلانتری محل وقوع حادثه ۵. پرینت برگه ثبت نام همیاب ۲۴ ۶. عکس و فیلم از محل سرقت ۷. گزارش و نامه دادگستری ۸. برگه تنظیم شکایت ۹. کارت بیمه و خدمات پشتیبانی نکته۱: درنظر داشته باشیم تمامی مدارک حتما ظرف مدت یک هفته از زمان وقوع سرقت به شرکت زرین آریا تحویل داده شود نکته۲ : مدت زمان خسارت دهی ۶۰روز پس از تکمیل مدارک و اعلام خسارت به شرکت زرین میباشد .نکته۳ : ثبت کد رجیستری دستگاه مسروقه بنام آقای حسین مومیوند مدیرعامل محترم شرکت زرین الزامیست نکته۴ : دستگاه مسروقه‌ متعلق به شرکت زرین آریا میباشد نکته۵ : فرد خسارت گیرنده موظف است تمامی مدارک را به شرکت ارئه کند و در صورت پیدا شدن دستگاه مسروقه به شرکت اعلام کند تا مسئولین شرکت جهت دریافت دستگاه به مراکز قضایی مراجعه نمایند


مواردی که شامل دریافت خسارت سرقت نمیباشد :

 سرقت از دست ، بدن و گردن. خفت گیری ، زورگیری .گم شدن دستگاه .سرقت توسط نزدیکان مالک. سرقت توسط کارگر یا کارمند یا اشخاصی که در محل زندگی یا کار مالک دستگاه مشغول فعالیت میباشند. سرقت از داخل خودرو بدون شکستگی قفل و نبود فیلم و گزارشات لازمه کلانتری. مفقود شدن در زمان تمامی اعتصابات ، شورش ، بلوا، جنگ و درگیری های مشابه. 

بیمه LCD (گلس صفحه نمایشگر) :

این طرح شامل خدمات به صفحه نمایشگر دستگاه شما میشود 

در این طرح فقط صفحه نمایشگر دستگاه بیمه شده و شامل خسارت میباشد 

بدین صورت که پس از نصب گلس زرین بر روی دستگاه شما 
به مدت ۱۲ ماه و فقط یک بار قابل استفاده است 

مواردی که شامل میشود: 
هرگونه ضربه خوردگی بر روی نمایشگر 
فقط از قسمتهایی که توسط گلس زرین پوشش داده شده 

مواردی که شامل پوشش نیست: 
ضربه از کناره های دستگاه 
یا از قسمت پشت دستگاه که باعث آسیب گردد
ضربه بیش از یک نقطه یا فشار که باعث پیکسل سوختگی در نمایشگر شود 
نوسانات برق 
آبخوردگی 
گرد و غبار 
سرقت 
آسیبهای عمدی 
عیوب ذاتی 


روش دریافت خسارت : 

پس از ایجاد شکستگی ، حتما تا مدت سه روز از زمان حادثه به شرکت زرین آریا اعلام گردد.
مدارک لازم جهت دریافت خسارت:
 دستگاه بهمراه فاکتور خرید , کارتن , پک اصلی گلس زرین بهمراه لیبل مشخصات زرین

توجه داشته باشید : 
کندن گلس زرین از روی دستگاه باعث باطل شدن خدمات میگردد 

فقدان و نبود هرکدام از مدارک مورد نیاز جهت دریافت خسارت باعث لغو شدن بیمه میشود

----------------------------------------------------

نکته : 
در تمامی طرح های خدماتی شرکت زرین آریا 
به نسبت سقف پوشش و میزان فرانشیز اعلام شده پرداخت صورت خواهد گرفت 
سقف پوشش بیمه صفحه نمایش برابر است با 60% از مبلغ کل خسارت
فرانشیز چیست ؟ 

به آن بخش از هر خسارت که به عهده ‌بیمه‌گذار است و مقدار آن در ‌بیمه‌نامه مشخص ‌می‌شود فرانشیز بیمه گفته می‌شود.

--------------------------------------------------------

نکته : 

در تمامی طرحها در طول مدت تعیین شده بر روی کارتها فقط یک بار خسارت پرداخت میشود و پس از آن خدمات لغو و کارت بیمه باطل میگردد